Politie Middelburg
De opdracht in Middelburg had als doel de verhuizing van diverse politieteams en afdelingen naar een nieuw pand in Middelburg soepel en efficiënt te laten verlopen. Het nieuwe districtsbureau, dat diverse afdelingen en teams huisvest, is ontworpen om samenwerking te bevorderen. Marts heeft niet alleen de verhuizing gecoördineerd, maar ook geholpen bij het gebruiksklaar maken en inrichten van het pand, zodat bij ingebruikname de koffie gelijk klaarstond!
Marts trad op als projectmanager en coördineerde de logistiek van dit project van A tot Z. Het draaiboek bevatte specifieke afspraken en wensen, afgestemd op de behoeften van de politieteams. Na de bouwkundige oplevering zorgden we ervoor dat het pand binnen enkele weken volledig werd ingericht, inclusief nieuw meubilair en voorzieningen. De bouw had vertraging opgelopen wat ervoor zorgde dat planningen met leveranciers meermaals opnieuw werden herzien. Ook waren er veel restpunten vanuit de bouw waar we nauw op stuurden, om ondanks deze werkzaamheden het pand tijdig in te richten met alle faciliteiten voorzien, voor de eerste werkdag op het nieuwe bureau.
De verhuizing bestond uit een omvangrijke operatie waarbij politieteams vanuit vier locaties in Zeeland (Middelburg, Vlissingen en Goes) werden overgebracht naar het nieuwe pand. Dit project kende unieke uitdagingen, zoals het veilig en efficiënt verplaatsen van zeven meter aan archief en dossiers, het transporteren van zware kluizen en brandkasten. Dit allemaal terwijl het team 24/7 operationeel kon blijven en te allen tijde klaar kon staan voor de Zeeuwse burgers. Dankzij de nauwe samenwerking met de facilitaire afdeling van de politie en gedetailleerde voorbereidingen verliep de verhuizing volgens plan.